FAQ


Inkoop

Kan ik een bestelling plaatsen op FB, per telefoon, per e-mail?

Alleen bestellingen die rechtstreeks op onze website worden geplaatst, komen in de galactische orderdatabase terecht, waaruit ons team alle benodigde informatie haalt met betrekking tot uw droomprojecten. Alle andere communicatiekanalen zijn alleen voor professionele hulp, die we je zo snel mogelijk proberen te geven.

Kan ik meer dan één cadeau tegelijk bestellen?

Ja, voeg het geselecteerde product toe aan je winkelmandje en ga terug naar de startpagina om meer producten toe te voegen.

Kan ik geschenken uit de mand naar verschillende adressen sturen?

Je kunt voor elke bestelling slechts één afleveradres selecteren. Als je de cadeaus naar verschillende ontvangers wilt sturen, moet je aparte bestellingen plaatsen.

Is het mogelijk om jullie producten in een kantoorboekhandel te kopen?

We doen niet aan stationaire verkoop.

Waarom is het product dat ik wilde kopen uit mijn winkelmandje verdwenen?

Dit product is waarschijnlijk uitverkocht. Neem per e-mail contact met ons op voor informatie over de beschikbaarheid.

Heb ik een account in de shop nodig om een bestelling te plaatsen?

Je kunt een bestelling plaatsen zonder een account aan te maken.

Płatności

Oferujemy następujące sposoby płatności za zamówienie:
- karta kredytowa
- Przelew na konto bankowe
- Płatność za pobraniem - tylko dla wysyłek na terenie Holandii. Dodatkowa opłata w wysokości 4,99 EUR
- ApplePay - GooglePay

Wysyłka i dostawa

Czas i koszt dostawy naszych przesyłek na terenie Holandii zależy od wybranego sposobu dostawy: - Kurier DPD - czas dostarczenia przesyłki to to 3 dni robocze; koszt przesyłki kurierskiej wynosi 5,95 EUR. - Kurier GLS - czas dostarczenia przesyłki to to 3 dni robocze; koszt przesyłki kurierskiej wynosi 5,95 EUR.

Dodatkowo zamówienia powyżej 50 EUR wysyłane są całkowicie gratis!

Niestety nie ma możliwości odbioru osobistego.

Kurier GLS podejmie drugą próbę doręczenia najprawdopodobniej w kolejnym dniu roboczym. Kurier DPD przekaże paczkę do najbliższego punktu odbioru, z którego będzie można ją odebrać.

Zwroty i reklamację

Zwrot kosztów otrzymasz w ciągu 14 dni roboczych liczonych od momentu otrzymania przez nas paczki.

Jeśli otrzymany produkt nie spełnił twoich oczekiwań skontaktuj się z nami podając numer złożonego zamówienia. Na maila wyślemy wszystkie niezbędne dane do wykonania zwrotu zamówienia.